@yashtech.eth
MİLLİ TAKIMA YAPTIRIM GEREK!!!🇹🇷
İki gündür her türlü milli takım eleştirisi var. İşin kötüsü neredeyse hepsi de ayrı doğru.
Globalde bizle korkunç şekilde dalga geçiyorlar.
Bu işin içinden en temiz hızlı çıkış yolu klasik TÜRK işi yapmak.
Bizim insana ceza var dersen adam oluyor, o yüzden biraz agrasif gelebilir ama önümüzdeki 4 yıl içinde bir uluslararası bir başarı gelmezse MİLLİ TAKIM DAĞITILSIN.
Bu tip ağır yaptırımlar gerekiyor. Böyle bir yaptırım gelirse her türlü milli takımı kurtarma için herkes kendinden fedakarlık yapar. Bizede lazım olan da tam olarak bu.
#BizimÇocuklar #MilliTakım 🇹🇷