
Life’s too brief to stall, Gotta move, no time to crawl. 人生はとても短いから もう 迷ってる そんな時じゃない
701 Followers
Yesterday's Osaka sightseeing was all about trying out pachinko lol We had some fun with Fist of the North Star, but everyone lost lol After that, we hit up a darts bar and enjoyed some sake. Those two are probably nursing hangovers today for sure! ジャンジャンバリバリパチンコ~ 昨日の大阪観光は、パチンコ体験w 北斗の拳を少し楽しんで貰い みんな負けましたw その後ダーツバーに行き日本酒を堪能して頂きました 2人は恐らく今日は2日酔いのはずです😀
11/12 おはようございます。 今日も暑くなるみたいですよ。 オロオロ忘れてる方が多いので注意! 今日もいってらっしゃーい Ⓜ️ 5x cc @robotandkid @betashop.eth
GM BDE 今日もオロオロ忘れずに! 9時行ってらっしゃい👋 Ⓜ️ 5x cc @betashop.eth @betashop.eth https://warpcast.com/betashop.eth/0xe0cf27b4
Happy New Year, fam! Gonna be leaning on y’all a lot this year too. Let’s run wild and run free 😀 新年明けましておめでとうございます。 今年も皆様頼りにしてまっせ🤝