@siaxyz
کاش زمان یهبار فقط به عقب برمیگشت…
نه برای تغییر همهچی،
فقط برای یه لحظه نفس کشیدن تو همون حالِ خوبهای ساده.
حقیقت اینه…
بعضی چیزا وقتی میرن،
دیگه هیچوقت شبیه قبل برنمیگردن.
و آدم میمونه
با یه عالمه “کاش”
و یه دنیایی که دیگه مثل قبل نیست… 💔