Crypto enthusiasts, family guy, father of 3 kids Casual trader and investor in different projects What I publish is my own view and not a financial advise, DYOR
7 Followers
recast:farcaster://casts/0xee77c17720f8799f174cb0ab9a9acf4eb52b532e44b3ebb65c644b6e29e5be2d
#OKX announced new Jumpstart for $MSN Where you can stake $ETH or #BTC and get the rewards with $MSN
فتح jumpstart جديد على OKX خاص بمشروع MSN كل اللي تحتاج ان تعمله يااما تعمل ستيكنك لايثيريوم او لبتكوين الحد الاعلى للايثيريوم هو 3.5 ETH والحد الاعلى للبتكوين هو 0.3 BTC
Check out everyone at ECE 470 Principles of Blockchain: 8 Class Achievement NFT from Poap! https://app.icebreaker.xyz/poap/182648